سفارش تبلیغ
صبا ویژن



دی 90 - پیام دوستی

   

فاطمه کاشانی همسر شهید احمدی‌روشن: دشمن سخت در اشتباه است

کاشان حامی: همسر شهید احمدی‌روشن با تاکید بر اینکه دشمن با اقدامات تروریستی سخت در اشتباه است، گفت: شهادت فرزندان ایران غیرت فرزندان غیور ایران اسلامی را بیشتر می‌کند و افزایش غیرت آنها به پیشرفت انقلاب سرعت بیشتری می‌دهد و بنابراین آنها دارند برعکس عمل می‌کنند.

فاطمه کاشانی در حاشیه دیدار با خانواده شهید قشقایی همراه شهید مصطفی احمدی‌روشن که در حادثه تروریستی روز جهارشنبه به شهادت رسید، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران خطاب به سران استکبار جهانی عنوان کرد: همسرم زمانی که دوست و همکار شهیدش که توسط دشمنان انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی دیگری به فیض شهادت نائل آمد، دور کاریش بیشتر و تندتر شد و بدانند هرچه فرزندان ایران اسلامی را به شهادت برسانند غیرت همکاران و دوستانشان بیشتر می‌شود و زمانی که غیرت اینها بیشتر شود پیشرفت کشور بیشتر می‌شود و بنابراین آنها دارند برعکس عمل می‌کنند.

همسر شهید احمدی‌روشن تصریح کرد: شهید احمدی‌روشن نیز به همین نحو بود و چه کارهای بزرگی کرد که بعدها مشخص می‌شود و حتی من که همسرش هستم نمی‌دانم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایشان هیچ وقت نمی‌گفت من آدم مهمی هستم و همیشه می‌گفت اگر کاری می‌کنم به خاطر مملکتم است و جوان‌های ما اگر هیچ چیزی هم نداشته باشند اما غیرتمند هستند.

کاشانی با اشاره به اهمیت هسته‌ای بودن ایران اسلامی، تاکید کرد: اگر ما انرژی هسته‌ای نداشتیم، پیشرفت نداشتیم و دشمن بارها و بارها به خودش اجازه می‌داد به کشور ما حمله کند و جوانان غیرتمند ایران اسلامی باید مراقب کشورشان باشند و نگذارند خون شهدا پایمان شود که مطمئنا نمی‌شود.

همسر شهید احمدی‌روشن در ارتباط با ارتباط همسرش با شهید رضا قشقایی عنوان کرد: شهید قشقایی نخست دوست همسرم بود و بعد راننده ایشان بود.

وی ادامه داد: وظیفه ما است برای دیدن از خانواده ایشان به منزلشان بیاییم و این کمترین کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم که از ما راضی باشند.

کاشانی در ارتباط با این حادثه تروریستی اظهار کرد: فرد وطن‌فروشی که این کار را کرده مطمئن هستم از دیروز تا حالا نخوابیده است و هرگز خواب آرامی نخواهد کرد.

وی خطاب به فردی که عامل دشمن بوده و دست به این ترور زده است، گفت: روزشمار مرگت فرا رسیده و در اضطراب بمان و به‌زودی از آنجایی که فکرش را نمی‌کنی دستگیر شده و با خفت و خواری در این دنیا و ذلت در آن دنیا همراه هستی. همسر من را به بهشت می‌برند و تو را به قعر جهنم؛ اگر به این وعده‌های خدا اعتقاد داری و اگر هم اعتقاد نداری که اوضاعت خیلی وخیم‌تر از این حرف‌ها است.

‌خانواده شهید مصطفی احمدی روشن به منظور ابراز همدردی با خانواده شهید قشقایی که وی نیز روز گذشته و ساعاتی پس از انفجار به علت شدت جراحات وارده به شهادت رسیده بود، با حضور در بیت این شهید در ابن بابویه شهرری با خانواده شهید قشقایی دیدار کردند.

در این دیدار رحیم احمدی‌روشن و صدیقه سالاریان پدر و مادر و همچنین فاطمه کاشانی همسر شهید مصطفی احمدی روشن حضور داشتند و شهادت شهید قشقایی را به این خانواده تبریک و تسلیت گفتند. 

صبح روز چهارشنبه در اثر انفجار یک بمب مغناطیسی در خیابان شهید داود گل نبی تهران مصطفی احمدی روشن یکی از اساتید دانشگاه شریف و همراهش رضا قشقایی به فیض شهادت نائل آمدند.



نویسنده » nazaninzahra » ساعت 2:58 عصر روز دوشنبه 90 دی 26

 



افول غرب در رویارویی علمی با ایران



شهادت مصطفی احمدی‌روشن در آستانه سالگرد شهادت شهید مسعود علیمحمدی تداعی کننده یک برنامه منظم و حساب‌شده برای توقف روند احقاق حقی مسلم آن هم با رویارویی علمی غرب با ایران از طریق ترور(!) است، اما این تقارن زمانی تنها وجه تشابه در ترور دانشمندان و دست‌اندر‌کاران برنامه هسته‌ای ایران نیست.
شباهت دیگر بیش‌تر تداعی کننده یک سؤال از وجدان جامعه جهانی است. سؤال این است آیا هرگاه قرار باشد ایران پای میز مذاکره با غربی‌ها برود باید با شو ک‌های هسته‌ای از این دست و پیش‌در‌آمد‌های تهدید‌آمیز از سوی سرویس‌های اطلاعاتی غربی و صهیونیستی رو‌به‌رو شود؟
ترور شهید مصطفی احمدی روشن در حالی انجام می‌شود که غرب تمام تلاش خود را برای توقف برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران در سطوح دیپلماتیک و امنیتی به کار گرفته است. دیروز برخی منابع در تهران گفتند که بازرسان آژانس در سفر اخیر به تهران با احمدی روشن ملاقات کردند.
یک روز پیش‌تر هیلاری کلینتون وزیر خارجه امریکا به شدت از اعلام ایران درباره غنی‌سازی اورانیوم در سایت «فردو» انتقاد کرد و این اقدام ایران را نگران‌کننده خواند. وی همچنین از تهران خواست فوراً عملیات غنی‌سازی اورانیوم را متوقف کند و به مذاکرات باز‌گردد. در همین حال تیموتی گایتنر وزیر خزانه‌داری امریکا در سفری به پکن تلاش کرد دولت چین را متقاعد کند که با فشار‌های غرب علیه ایران همراه شود اما با پاسخ منفی این کشور در خصوص اعمال تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران رو‌به‌رو شد و پکن تصریح کرد که با تحریم‌های یک‌جانبه علیه ایران مخالف است. اکنون به نظر می‌رسد با ناکامی واشنگتن در اقناع پکن به تحریم ایران و به ویژه شکست امریکایی‌ها در اغوای چینی‌ها با وعده تأمین نفت جایگزین، امریکا با توسل به مزدوران منطقه‌ای تلاش می‌کند با رعب افکنی و ترور در راه پیشرفت‌های هسته‌ای ایران مانع تراشی کند. این چندمین حادثه ترور از یک نوع مشابه است که علیه دانشمندان هسته‌ای ایران با هدف توقف فرآیند هسته‌ای به انجام می‌رسد اما می‌توان گفت ترور دانشمندان هسته‌ای ایران با شهادت مصطفی احمدی روشن وارد مرحله جدیدی شده است. مرحله‌ای که مقام‌های امریکایی به طور رسمی با تأیید این تاکتیک ضدانسانی، تداوم آن را خواستار شده‌اند.
بخشی از پروژه براندازی
در جریان مناظره انتخاباتی نامزدهای حزب جمهوریخواه امریکا در اوایل آذرماه گذشته، نیوت گینگریچ رئیس سابق مجلس نمایندگان امریکا و یکی از رقبای اوباما تأکید کرد: «عملیات محرمانه علیه برنامه هسته‌ای ایران از جمله ترور دانشمندان هسته‌ای این کشور باید افزایش یابد». دراین رابطه، گینگریچ علاوه بر تأکید بر ترور دانشمندان هسته‌ای ایران گفت که ما باید بطور جدی درباره نحوه تغییر رژیم و نه فقط حمله کردن به آن سخن بگوییم.
در مورد اخیر هم، هرچند امریکا دست داشتن در ترور شهید احمدی روشن را تکذیب کرده و رژیم صهیونیستی هم هنوز موضعی رسمی در این خصوص اتخاذ نکرده است. با این‌حال ژنرال یاکو مردخای سخنگوی ارتش اسرائیل در صفحه فیس‌بوک خود گفت که مطلع نیست که چه کسی بمب‌گذاری را که باعث کشته شدن دانشمند هسته‌ای ایران شد، طراحی کرده ولی این اقدام را اقدامی «انتقام‌جویانه» خواند. او گفت:« من نمی‌دانم چه کسی از دانشمند هسته‌ای ایران انتقام گرفته ولی مطمئناً من به خاطر این حادثه اشک نمی‌ریزم.»
یک مقام اسرائیلی هم گفت: «سیاست ما این نیست که درباره حدس و گمان‌ها اظهار نظر کنیم». اما اظهارات ژنرال بنی گاتز رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم محل تامل و توجه جدی است. این مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی یک روز قبل از این ترور گفته بود که ایران در سال 2012 باید انتظار حوادث غیر مترقبه را داشته باشد. رویترز گزارش داد، وی که در نشست کنست
( پارلمان رژیم صهیونیستی) شرکت کرده بود گفت: سال 2012 برای ایران سالی حیاتی در زمینه مسائلی چون ادامه هسته‌ای شدن، تغییر داخلی در ترکیب رهبری، ادامه و گسترش فشار از ناحیه جامعه بین‌المللی و موارد دیگری خواهد بود که غیر مترقبه رخ خواهند داد. افزون بر این، پایگاه خبری وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی موسوم به همدمی دی ماه 1389 تأکید کرد: سوء قصد به جان دانشمندان اتمی ایران، بخشی از برنامه‌های امریکا، انگلیس و اسرائیل با هدف جلوگیری از رسیدن ایران به بمب اتمی بوده است.
به نوشته این منبع صهیونیستی، موساد همراه با سرویس امنیت خارجی بریتانیا (ام. آی. 6) و سازمان سیا در بستر یک همکاری سه جانبه توانستند به ادامه برنامه‌های اتمی ایران آسیب برسانند تا موجب تأخیر در اجرای برنامه‌ها شوند. در همین حال روزنامه فیگارو چاپ فرانسه روز گذشته در خبری از تحرکات جدید موساد در اقلیم کردستان عراق برای مزدورگیری با هدف ترور دانشمندان هسته‌ای ایران پرده بر داشت. این روزنامه به نقل از یک منبع امنیتی عراقی که خواست نامش فاش نشود نوشت: موساد تلاش می‌کند مهاجران ایرانی به اقلیم کردستان را که با نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارند با هدف ترور کارشناسان هسته‌ای ایران سازماندهی کند.
یک منبع موثق اسرائیلی نیز دیروز به سایت اسرائیلی تیکون اولام که نزدیک به منابع اطلاعاتی اسرائیل است گفت ترور اخیر مصطفی احمدی روشن کار مشترک موساد و سازمان مجاهدین خلق بوده است.
اکنون این سؤال مطرح می‌شود که چه چیزی ایران را ملزم می‌کند که با وجود توسل غرب به همه روش‌های ضد انسانی و اعتراف مقامات غربی در به کارگیری شیوه‌های ارعابی و تروریستی علیه برنامه هسته‌ای باز هم پای میز مذاکره با غربی‌ها حاضر شود و آیا زمان پاسخ‌های قاطع تر به سیاست‌های چندگانه غرب فرا نرسیده است؟



نویسنده » nazaninzahra » ساعت 2:30 عصر روز دوشنبه 90 دی 26

 

همه شما با سیستم عامل ویندوز 7 آشنا هستید و می دونید که این سیستم عامل برای کامپیوتر های شخصی ارائه شده و از ویندوز های قبل از خودش مثل XP هم بهتره. به همین دلیل چند تا از شرکت های معتبر تولید کننده تجهیزات دیجیتال، تبلت هایی رو با ویندوز 7 معرفی کردن. اما از اونجا که این سیستم عامل برای تبلت ها طراحی نشده، کار کردن باهاش روی تبلت، به راحتی کار با این سیستم عامل روی کامپیوترهای شخصی نیست. البته بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که با توجه به وجود قابلیت اتصال کیبرد و ماوس به بعضی از تبلتها، اگر جای ثابتی باشیم که کیبرد و ماوس در دسترس باشه، مشکلات کار با رابط کاربری اونها، تا حدود زیادی مرتفع میشه.

از طرف دیگه به دلیل اینکه برای کار با ویندوز 7 نیاز به سخت افزار بالایی هست خیلی از تبلت های ویندوزی سنگین هستن و به دلیل مصرف بالای سخت افزار ها، عمر باتری اونها هم کوتاهه که این مساله خودش قابلیت حمل و نقل تبلت های ویندوزی رو کم می کنه.

البته در نسخه جدید سیستم عامل ویندوز، یعنی ویندوز 8، تغییرات قابل توجهی اعمال شده تا این سیستم عامل برای تبلت ها هم مناسب باشه. همینطور سیستم عامل آندروید که تا به حال 4 نسخه از اون ارائه شده، در نسخه 4 که به بستنی حصیری معروفه مدعیه که کاملاً با تبلت ها هماهنگ شده و نسخه های قبلی،  بیشتر برای گوشی های تلفن همراه مناسب بودن تا تبلت.

اما سیستم عامل ها از یه جهت دیگه هم مهم هستن و اون نرم افزار هاییه که بر روی اونها نصب میشه. یعنی اینکه ممکنه شما سیستم عامل خوبی روی تبلتتون داشته باشید، اما نتونید نرم افزار دلخواهتون یا حتی نرم افزاری شبیه به اون رو که الان در رایانه شخصی تون ازش استفاده می کنید برای سیستم عامل تبلت پیدا کنید. بنابراین در عمل شما نمی تونید کاری که با رایانه شخصیتون انجام میدادید رو با تبلت انجام بدید.

شاید تجربه این موضوع رو در کار با تلفن های همراه داشته باشید که از نرم افزاری خوشتون اومده و وقتی که خواستید اون رو بر روی تلفن همراهتون نصب کنید متوجه شدید که این نرم افزار با سیستم عامل تلفن همراه شما هماهنگ نیست و نمی تونه روی اون نصب بشه. در مورد تبلت ها هم این موضوع می تونه اتفاق بیفته.

دومین موضوعی که در مورد تبلت ها مهمه، امکانات سخت افزاری اونهاست. با توجه به اینکه تبلت ها دستگاههای قابل حمل هستند، باید از لحاظ سخت افزاری هم طوری ساخته بشن که هم سبک و قابل حمل باشن و هم بتونن چندین ساعت با باتری کار کنن. به همین خاطر تبلتها از پردازنده خاص خودشون استفاده میکنن. پردازنده های جدید ARM که در مقایسه با پردازنده های کامپیوترهای شخصی، کوچکترن، توان مصرفی کمتری دارن، و گرمای کمتری هم تولید می کنن. اما علیرغم همه این برتریهای تکنولوژیکی، پردازنده های تبلتها از دید قدرت پردازشی در مقایسه با پردازنده های کامپیوتر های شخصی و نوت بوک ها بسیار ضعیف تر هستن و نباید انتظار داشت هر کاری رو که نوت بوک و کامپیوتر می تونن انجام بدن، تبلت هم از عهدش بر بیاد.

از طرف دیگه خیلی از موارد مثل پورت های ورودی و خروجی و کیبورد هم در تبلتها حذف شدن و شما در حالت اولیه به جز صفحه لمسی، ورودی دیگه ای ندارید.

نکته ای که باید توجه کنید اینه که اگر چه تبلت ها محدودیت هایی دارن و شاید در نگاه اول هم این محدودیت ها زیاد باشه، اما با توجه به کاربرد های تبلت ها که در اول این بخش برای شما گفتیم متوجه می شید که همه این محدودیت ها برای این بوده که تبلت بتونه در انجام وظایف اصلی خودش موفق باشه.

فکر می کنم حالا متوجه بعضی تفاوت های بین تبلت ها و نوت بوک ها شدید.

اگر بخوایم مطالبی که گفتیم رو جمع بندی کنیم می تونیم بگیم تبلت ها برای کسانی که جابجایی زیادی دارن و دوست دارن در این جابجایی ها از اینترنت ، فایل های اداری، صوتی و تصویری استفاده کنن مناسبه و همینطور برای طرفداران بازی های رایانه ای. اما کسانی که نیاز به پردازش های سنگین دارن، با نرم افزار خاصی کار می کنن و در زمان رفت و آمد هاشون خیلی نیازی به کامپیوتر ندارن، بهتره از نوت بوک ها یا رایانه های شخصی استفاده کنن.



نویسنده » nazaninzahra » ساعت 2:18 عصر روز دوشنبه 90 دی 26

بیانیه سپاه در پاسداشت دومین سالگرد حماسه 9 دیماه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با پاسداشت دومین سالگرد حماسه ماندگار ملت ایران در 9 دیماه 1388، یادآوری و بازنمایی عمق شعارهای هوشمندانه و معنادار مردم و برائت و بیزاری آنان از فتنه گران در آن خروش خودجوش و کم نظیر را خواست امت اسلامی و ولایت مدار دانست.

به گزارش روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بخشی از این بیانیه آمده است: حماسه 9 دیماه ، از سرفصل های مهم و تاریخ ساز انقلاب اسلامی است که با اراده الهی، ایمان دینی و حضور پرشور مردمی رقم خورد که نقش آفرینی های بموقع، بهنگام و تعیین کننده خود را همواره کلید حل مشکلات و چالش های فراروی نظام و کشور قرار داده اند .
 این بیانیه افزوده است: یوم الله 9 دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت مداری ملت ایران است که از دلبستگی عمیق آنان به اسلام ، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری برخاست ، حماسه ای که با ظرفیت آگاهی بخشی و بصیرت آفرینی خود، منشور هدایت و منشاء بیداری نسل های آینده این مرز و بوم برای عبور از گذرگاههای حساس، پیچیده و دشوار تاریخی قرار خواهد گرفت.
 این بیانیه در ادامه با اشاره به درس ها و عبرت های تاریخ و پیام های جاودانه آن آورده است: این حماسه عظیم که با حضور اقیانوس بیکران ملت در پهنه ایران اسلامی و ابراز انزجار انقلابی و ملی از هتک حرمت مقدسات و ارزش ها در روز عاشورا ، تبلور یافت، این حقیقت را فریاد زد که پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی عامل نجات کشور بوده و از هرگونه آسیب به مملکت جلوگیری می کند.
 در ادامه بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح شده است: 9 دی، روز درخشش نسل های سوم و چهارم انقلاب و آینده سازان کشور در میدان دفاع از نظام و آرمان های بلند آن بود که با کورکردن چشم فتنه ، بیگانگان طمعکار و کینه توز را رسوا و به خاک مذلت کشانید.
 این بیانیه حماسه 9 دی را حماسه ای خودجوش ، ماندگار و فراتر از پیش بینی دوستان و تصور دشمنان تلقی و یادآور شده است: ملت نستوه ایران در این یوم الله بزرگ ، با خلق یک رویداد ملی با هویت دینی و انقلابی، حماسه ای فراجناحی و فراملی را در تاریخ کشور به ثبت رسانید که با تولید قدرتی مضاعف برای نظام، ضربه ای مهلک بر پیکر فتنه‌گران و آشوب طلبان تحت حمایت آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و ضدانقلاب خارجی فرود آورد.
 این بیانیه در تبیین حماسه 9 دی ، تجدید پیمان ملت ایران با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ، نفی سلطه و حمایت بیگانگان از فتنه گران ، دفاع عاشقانه و فداکارانه از انقلاب اسلامی و اصول و ارزش های دینی و مقدسات مذهبی و مذمت خواص و نخبگان بی بصیرت را از جمله ره آوردهای آن واقعه فراموش ناشدنی برشمرده است و تاکید می کند: مردم بیدار و هوشیار ایران با الهام از آموزه های فتنه 88 و حماسه سترگ 9 دی و هوشمندی و بصیرت مثال زدنی خود، دیگر اجازه نخواهد داد فتنه جویان و منحرفین از فرصت های نظام و عرصه های مردم سالاری دینی در کشور – مانند انتخابات – سوء استفاده و با تحرکات ناشیانه و دشمن پسند، فتنه جدیدی را برپا و اهداف ضدانقلابی و مغایر با مصالح ، منافع و امنیت ملی را تحت مدیریت و حمایت دشمنان انقلاب و سناریوهای شیطانی نظام سلطه و عملیات روانی رسانه های استکباری و صهیونیستی دنبال نمایند.
 این بیانیه در پایان با تجلیل از مقام شامخ شهیدان و جانبازان عرصه مقابله با ضدانقلاب در فتنه 88 و تاکید بر لزوم واکاوی حماسه 9 دی و بازخوانی مستمر علل و چرایی آن برای نسل های امروز و فردای ایران زمین و تبدیل آن به یک حقیقت همیشه جاری در روند تکاملی انقلاب اسلامی ، آورده است: ملت رشید و با بصیرت ایران اسلامی با حضور پرشور، گسترده و با نشاط در آئین های بزرگداشت حماسه درخشان 9 دی ، بار دیگر پیوند وثیق امام و امت و نقش آن در تولید قدرت پایدار و مستمر برای انقلاب و نظام اسلامی را نمایان می سازند و با برافراشتن پرچم بصیرت و ولایت مداری ، نشان خواهند داد در هر زمان که آرمان های بلند انقلاب و میراث‌های گران‌سنگ امام راحل (ره) و شهدای عزیز، از سوی ضدانقلاب ، فتنه گران و بیگانگان مورد مخاطره، تهدید و تعرض قرار گیرد، بموقع و بهنگام در صحنه حاضر و به تکلیف انقلابی خود عمل خواهند کرد.

  • کد خبر : 24299
  • زمان خبر : 8 دى 1390 - 4:11ب.ظ08 — modir


نویسنده » nazaninzahra » ساعت 2:14 عصر روز پنج شنبه 90 دی 8

پیامک درباره حضرت مهدی(عج) :

1. ارباب زمین، امیر مریخ، بیا
تا نخل ستم برکنی از بیخ بیا
از قول همه منتظران می گویم
ای پیرترین جوان تاریخ بیا

2. مهدیا منتظرانت همه در تاب و تبند
همه ی اهل جهان، جمله گرفتار شبند
چو بیایی غم و ظلمت برود از عالم
شاد گردد دل آنان که گرفتار غمند.

3. وقتی میگیم خدا کند که بیایی شاید او می فرماید خدا کند که بخواهید…
التماس دعای فرج

4. ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد
ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت
ویرانه دل ماست که هر جمعه به یادت صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت
تقدیم به حضرت مهدی عزیزم.

5. ای کاش همه می دانستند دنیایی که در آن حجت خدا نباشد جهنمی بیش نیست.
جهنمی که اگر نیک بنگری زبانه های آتش آن را خواهی دید.
آری ای دوست ! تا زمانی که بهشت ظهور نکرده است من و تو مقیم جهنمیم…

6. عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود
عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود
شرط می بندم زمانی که نه دور است ونه دیر
مهربانی حاکم کل مناطق می شود

پوستر زیبا درباره امام زمان

یک نکته :

صدتا پیامک مهدوی برای دیگران بفرستی به اندازه ی یک نماز جماعت دل امام زمانت رو شاد نمی کنی!

در اهمیت نماز جماعت همین بس که:

1. پیامبر اکرم (ص) فرمود :
” بر یهود و نصارا سلام کنید و بر یهود امّت من سلام نکنید. پرسیدند : ای پیامبر ! یهود امت تو چه کسانی هستند؟ فرمود : آن ها که صدای اذان و اقامه را می شنوند ولی در نماز جماعت حاضر نمی شوند. ”
(لئالی الاخبار، ج 4، ص 204)

2. رسول خدا (ص) فرمود:
“یک نماز با جماعت، بهتر از چهل سال نماز فرادی در خانه ‏است. پرسیدند: آیا فقط یک روز نماز؟ فرمود: بلکه یک نماز. ”
(مستدرک الوسائل، ج 1 ص 488)



نویسنده » nazaninzahra » ساعت 3:41 عصر روز جمعه 90 دی 2

   1   2      >